Specjalista ds. marketingu internetowego i social mediów

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu marketingu internetowego i social mediów, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABU

  • Wstęp do e – marketingu: definicje, podział, zastosowanie
  • Planowanie i organizowanie kampanii marketingowych w Internecie
  • Projektowanie obiektów i tekstów reklamowych
  • Tworzenie trwałej i solidnej marki w Internecie
  • Pozycjonowanie strony internetowej
  • Wskaźnik konwersji strony internetowej
  • Współpraca z mediami społecznościowymi w promowaniu marki
  • Marketing za pomocą poczty elektronicznej i newslettery
  • Praca z narzędziem Google Adwords
  • Użyteczność stron internetowych – Web Usability

 

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu EVCC.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie portal.szkolen.pl.

UDOSTĘPNIJ NA:Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Print this pageEmail this to someone